#37

igår var en dag med alldeles för mycket känslor

ville jag skriva

men om det dåliga inte finns så finns inte heller det himlastormande fina

men jag grät på jobbet igår och grät på kvällen och gick ifrån min pojkvän som satt på en parkbänk och just sagt saker som jag inte kan hantera, och när jag går på den ringlande stigen neråt från slottet kommer jag på att jag gav ett löfte till mig själv att sluta gå från ofärdiga bråk

och står och väger positivt mot negativt och kommer fram till att det är ju vi. som ska klara allt. så jag vänder och går tillbaka och gråter lite till senare på kvällen men avslutar med balkonghäng och vattenpipa och vin och djupt prat och tänker det var den här snubben jag blev kär i och stannade uppe och pratade med hela nätterna. han är här igen.

men det är inte alltid en himlastormande fin romantisk saga.

Leave a Reply

