#39

Jag flyttade till ett annat land för att vara med den som stannar min tid med sina kyssar. Flyttar tillbaka för att studera i höst och vill vill vill tro på framtid och vi säger att det ska gå och långdistans under förhoppningsvis bara ett år med många besök kommer fungera, men hans humör ändras ibland och han viskar i mörkret att han funderade på att göra sluta med mig på grund av min flytt. Svarar jagvillinteattdugörslutmedmig och han säger “nej, det kom jag också fram till att jag inte vill”.

Men han skakar min värld och jag vet inte vad jag ska lyssna mest på, hans kärleksförklaringar eller den tvivlande rösten i mörkret. Framtiden – så jävla skrämmande. Jag är rädd att jag väljer bort den finaste tryggheten jag någonsin haft.

Leave a Reply

