#42

Tisdagskväll – dansande och hemkomst 22.30. Alldeles för pigg och pojkvän hade gått till studierum för att plugga.

Så jag bakade bullar.

Asgoda blev de.

Heja mig.

Och jag gick och lade mig klockan två tillsammans med pojkvän som kommit hem en timme tidigare.

Utnyttjade min flextid imorse och började 9.30. Ska äta god sista-veckan-på-jobbet-lunch på en underbar indisk restaurang och tillbringa kvällen i en cocktailbar tillsammans med kollegor och andra trevliga typer.

Är inte det minsta ledsen över att jobbet slutar och att jag kan påbörja mina sommaräventyr.

Och den 31 augusti blir jag gudmor.

Leave a Reply

