längtan

borde känna igen tecknen. uttråkad, ätit lite för mycket, spenderat för mycket tid vid datorn utan att göra det jag egentligen borde (planera en veckolång vandring i rumänska berg), inte motionerat eller gjort något fysiskt alls.

då börjar jag längta bort. en massa. fysiskt – till förra gården där jag var fysiskt trött och gjorde nytta. lite till fysiskt – till pojkväns armar och leende och hela honom (fan vad jag älskar den människan). psykist – att ringa cazz 24/7 och smsa om allt och inget. hänga med blondiner och skratta sönder mig.

och tidigare ikväll – en otrolig längtan efter den lilla schweiziska byn som jag inte trodde var möjlig längre, men just så. sommarsäsong på centret. alla människor. alla upplevelser.

jag är egentligen inte så jädra bra på det där med att känna mig hemma på nya platser. och ungefär vid den tidpunkten när jag gör det åker jag därifrån. borde lära mig det när jag planerar. speciellt när jag reser själv, utan någon annan.

men, jag måste sluta vara så melankolisk. jag har ju typ världens bästa sommar med allt som jag får göra. bara lite trött på att vara uttråkad just de här dagarna. På torsdag åker jag härifrån. Ska göra det bästa av dagarna 🙂

Leave a Reply

