Books

Tror jag måste vänja mig vid post-bo-med-pojkvän-livet och typ… skaffa mig någonting att göra efter skolan. Alldeles för många kvällar med bara mig och min dator.

Och med Flugornas herre! Hade tänkt ta med den på flygresan till Wien men eftersom början var så bra fortsatte jag läsa och råkade visst läsa ut hela idag, hehe. Lite mer lättläst än Processen som är min andra bok på gång just nu. Håller på att förlora min Kafka-oskuld och är inte helt frälst, men den är inte lika svår som jag hade föreställt mig.

Leave a Reply

