Change

Det finns en ledig lägenhet att söka på min gamla nation i Lund. Med en lägenhetskompis hade det blivit billigare än vad jag betalar i Helsingborg, inklusive månadskort för tåget.

Hade jag blivit gladare och mer aktiv i Lund? Kanske det. Inflyttning i december eller januari. Men samtidigt gillar jag stället jag bor på nu. Problemet är att jag gör typ.. ingenting efter skolan. Verkligen ingenting. Beställa biljetter till Tjeckien är väl min huvudsakliga sysselsättning, hehe.

Alltså, det här med förändring. Känns som att jag har fått tokfnatt på det.

Leave a Reply

