Day 02 – Your first love

Vi hade precis börjat högstadiet, och åkte skolbuss hem på eftermiddagarna. Jag satt tillsammans med några tjejer från min nya klass och bredvid oss befann sig varje dag några killar från 7a som tjejerna kände eftersom de gått tillsammans i mellanstadiet. Vi pratade, skojade; och jag blev kär. Vi mailade en massa fram och tillbaka på FC, vilket var theshit i Anderslöv. Tänk er PedNet, eller annan valfri skolbaserad tjänst. Jag var nere vid fotbollsplanen när 7a hade rast och vi höll handen en gång när han var avbytare, och jag var så lycklig. Jag berättade för min kompis som också gick i 7a att jag var kär, och hon sa att hon skulle hjälpa till att fixa ihop oss. Deras klass åkte på läger över helgen, och det slutade med att hon blev tillsammans med killen istället.

Hjärtekrossad trettonårig tjej.

Leave a comment